poštovné a vrácení zboží
Vaše objednávky odesíláme pečlivě zabalené v papírových krabicích a obálkách. Zasíláme je přes Zásilkovnu a to buď na Z-point (100 Kč) ve Vašem okolí, nebo na Vaši adresu (125 Kč). Poštovné na Z-point na Slovensku činí 150 Kč.
Na objednávky nad 5000 Kč se vztahuje po ČR poštovné zdarma.
![]()
CO DĚLAT, KDYŽ MI KOUSEK NESEDÍ?
Může se stát, že Vám kousek nebude sedět dle vašich představ. Nevadí! Můžete jej samozřejmě vrátit a to do 14 pracovních dnů.
1. Nachystejte balíček k odeslání přes Zásilkovnu: ideálně použijte naši krabičku, do které vložte kousek, který budete vracet a do balíčku prosím vložte i papírek s následujícími informacemi: Vaše jméno, číslo objednávky a bankovní účet, na který budeme vracet Vaše peníze. Na balíček není třeba nic psát, stačí jej pouze donést na nejbližší výdejnu Zásilkovny a sdělit obsluze kód. Balíček se tak dostane bezpečně k nám a vy nic neplatíte.
Kód k odeslání: 92617915
2. Napište nám: abychom Vaše vrácené zásilky měli co nejlépe pod kontrolou, napište nám prosím buďto skrze insta-messages (@zkomnaty) či na email info@retrokomnata.cz, do emailu vložte prosím informaci o tom, jaký kousek budete vracet, případně jakýkoliv dotaz, který byste na nás měli! :)
3. Balíček doneste na svoji nejbližší výdejnu Zásilkovny.
4. Jakmile k nám balíček dorazí, Vaše peníze odesíláme zpět na kartu, ze které jste objednávku platili (případně na Váš bankovní účet, pokud jste platili převodem) do 7 dnů od převzetí balíčku. Ve chvíli, kdy zadáváme příkaz k vrácení peněz k Vám dorazí email s dobropisem.
Pokud jste platili objednávku kartou, transakce probíhá automaticky přes naši platební bránu a je možné, že převod peněz zpět na kartu pár dní potvrá, děkujeme Vám za pochopení. :)
![]()
Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.